Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Senaste nytt : Bilder och video från Eskilstuna
Follow duvetinte

Idag befann jag mig i Eskilstuna för att träffa upp bla killarna från MAO!
Jag och Pato pooh bilade till Eskilstuna för att befinna oss på en presskonferans som vi råkade missa och det ber vi självklart ursäkt om, men vi råkade åka lite fel och därför tog det lite längre tid en väntat!

Men på vägen hem fick jag med mig en låt och den låten kommer jag att släppa imorrn (27/7) under kvällen.
Jag fick höra låten för ett tag sen och fastna för den direkt, en väldigt härlig låt och jag hoppas verkligen att dom fortsätter att leverera bra låtar!
Vi tog också beslut om att jag skulle filma dom till dokumentären så jag kommer tillbax till Eskilstuna i veckan.

Här kan ni få smyglyssna på kommande låt, lära känna killarna och få smakprov på hur dom kör live!
KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE





Kommentarer
Postat av: chooti

mashallah vikken fotograf är de som har tagit dessa otrrrooooliga bilder :P

2010-07-27 @ 00:50:23
URL: http://www.alltdittfel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: