Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Melika "duvetinte" Zakariae genom tiderna
Follow duvetinte

Den 22 juli fyller Jag 25 år och det känns väldigt skumt eftersom jag inte känner mig som 25!

Men jag har haft 25 underbara och dåliga år. Nu tänkte jag dela med mig lite av det.

Men vi börjar med min önskelista til lalla er som känner er att ni vill ge mig något hehe.

  • En natt med Eminem
  • Iphone
  • Eminem´s skiva
  • en extärn blixt
  • en dejt med Eminem
  • smycken
  • Skor
  • kläder
  • Ps3
  • nintendo wii
  • Komedi filmer
  • kärlek kärlek kärlek
  • en het natt med Eminem
  • Alla ludacris skivor
Sen kommer jag inte på något mer hahaha

Men hur såg min tid ut då??






18 år och jag hade en fest som blev kaos.



19 år och det firades ute vid en pol med vänner.


Min 20 års dag firade genom att ha fest på chaplins men dagen innan firade jag på cafet och det sluta med att jag låg på golvet hemma och simmade, alltså jag va helt tankad hahaha



Min 21års dag behövs inte minnas för att jag hade en maskeradfest, men dom bilderna ligger någonstans på en skiva för att dom bilderna är mest med mitt ex.
-
min 22 års dag i Mexico, blev fett rädd när dom börja skaka på mitt huvud och lyffta upp mig
hahaha

Min 23 års dag i min gamla lägenhet, firade med familj och Vänner.


min 24 års dag på Layer cake hahahaha, hade as kul, fatta inte hur jag kunde dansa så där... var rätt dragen...

25 år, 22 juli 2010 och framgångsrik på mina egna sätt

grundare och ägare för duvetinte.se & en resa genom hiphop sverige och gjort ca 100 intervjuer med svenska & internationella artister.

Kommentarer
Postat av: Chulle

Shake wat ya mama gave yaaaaa, hahaha skön du äääär!!! Wanna battle ;D?

2010-07-07 @ 15:11:14
URL: http://followthebeat.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 22:37:20
URL: http://justshady.com/
Postat av: ShadyBoy

Nice Blogg. :D

2010-08-20 @ 23:01:22
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: