Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

KAM presents: Double R "Blame It"
Follow duvetinte

STRAIGHT från Iran skickar jag en jättevarm hälsning till alla er potatisar i Svenneland! Jag kommer att posta ett par inlägg härifrån. En del trevliga sådana! Idag vill jag presentera en av artisterna som går hos mig i Lövgärdet (GBG) där vi har vår musikverksamhet för unga talanger.

 

Han heter Radwan Ben och kallas Double R, 19 år gammal och rappat i snart 1 år. Vi har spelat in en del låtar och först nu i sommar tyckte jag att det var dags att för honom att komma ut. Något som utmärker Radwan är hans karisma och lekfullhet på scen, som han visade sist på spelningen i BREWHOUSE med mig. Det här är bara början, och den här veckan introducerar jag en remix från hans kommande mixtape "This is why they call me Double", låten "Blame it"...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här var jävligt dåligt..

2010-07-19 @ 14:33:59
Postat av: Mike

Har definitivt potential,, engelskan kan definitivt slipas mer,, han låter catchig iaf :)

2010-07-20 @ 07:30:52
Postat av: Ali

Riktigt bra, fortsätt med det. Du kan bli riktigt stor.. Jag är redan ett fan.. Peace

2010-07-27 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: