Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag är en Wannabe och en Hatare
Follow duvetinte



För er som inte kan läsa det som står så är det någon som maila mig och skrev så här:
Först av allt, varför vågar du inte stå för dem du dissar? Man fattar direkt att det är Blues du snackar om i stockholm, du är trög, man ser direkt att du säger hans namn, sen vet alla redan att dissat crome i malmö, i Göteborg finns det bara en rappare du kan dissa, ja exakt mofo, du borde lägga ner din blogg, alla tycker att du är helt keff, vem läser ens aftonladet? Och sen din gata i malmö, ingen lyssnar på skiten.

Fuck you


/V


Mitt svar:

Mannen, kvinnan, djuert hahah, min mail är till för att skriva om man vill skicka musik, jag har en kommentars fält för människor som dig som har något att tycka o tänka..
Kul att du just namn ger Blues, Crome och Mofo! hahahah..
hahahah att stå för det? så klart jag står för det, jag sa ju det på direktsändning på radio, vilken skön snubbe asså.. hahaha..
Jag tror du är min största fan egentligen.. hmm.. kanske någon som känner sig träffat, jag vet inte, vet du?? hahaha..
Vill bara påpeka att man kan kommentera här och inte maila mig! dityt svar får du här och jag hoppas du nöjer dig med det. HAHAHA.

du dör ju fan för min blogg..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte dom med i don dokumentär?

2010-07-02 @ 18:14:53
Postat av: Anonym

Hur kan du hata på Blues?

lägg ner din blogg

2010-07-02 @ 18:18:27
Postat av: C '/

era jävla offer ;O hahhaah shiiit i stockholm dissar hon Ken, är ni pantade?? :s



och sluta med erat skit snack aso, om ni inte tycker om henne/hennes blogg så dra!

sluta lägga ner eran dumma energi på något ni inte gillar. hhahah aso de e synd om er, hahah shiit aso..



lycka till dej melika, du är grym!

2010-07-02 @ 22:17:53
Postat av: Jag e Kalle

Låt folk hata. finns fler som älskar dig

2010-07-03 @ 00:49:01
Postat av: Micke (Sweburn.com)

Upplysningsvis så går det att lyssna på det hon säger i radio på sverigesradios hemsida.

2010-07-03 @ 12:06:55
URL: http://www.sweburn.com
Postat av: IK

Kom in hit via världens omvägar och tycker att du ska stå på dig, har läst nu rätt så mkt av det du har skrivit och är imponerad. Fortsätt så och fortsätt vara så stark som du ändå är.

2010-08-13 @ 14:05:22
Postat av: lol

"Mannen, kvinnan, djuert hahah, min mail är till för att skriva om man vill skicka musik, jag har en kommentars fält för människor som dig som har något att tycka o tänka.."



hur kan man posta negativa inlägg när du ändå måste godkänna kommentaren innan den läggs upp? HAHAAH

2010-08-13 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: