Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ingen flippar som oss
Follow duvetinte

Igår var det en riktig flipp kväll... Tack vare alla videos och bilder så lär jag minnas hela kvällen!
Kvällen började hemma hos Thomas där vi spelade Tvspel och fötfesta till max.
Mitt i det hela fick vi psykos och börja flippa till St John's dance. Snacka om flipp???


Där efter drog vi vidare in mot stan men först ville vi sjunga för Thomas eftersom han hade fyllt år.. Hahaha, är det OK att sjunga på fyllan??


Vidare mot stan och det är här saker hände som inte alls var OK. När vi stod och vänta på tåget fick jag för mig att flippa lite med en staty och jag råka nog krocka mot den så att en liten bit av min tand ramla av hahaha... Mina två framträder slog jag sönder när jag ca 9 år och det är inte så många som vet. Men iallfall, jag krocka och en liten bit av tanden ramla av och det sluta med att jag stod och skrek på statyn hahahahah och det finns på en film som aldrig kommer att komma upp..
När vi klev på tåget kände vi att vi ville fortsätta flippa lite så vi började klätra lite på vägarna hahaha, finns bilder som jag kanske lägger upp, måste godkänna dom innan dom ens kommer ut någonstans.
Men där efter börja vi snacka med en massa roliga människor och allt finns på film...
Mirlinda blev dessutom räddad av Thomas för hon ramla i rulltrappan, vi tackar Thomas för det.
Sen var jag så kissnödig att jag knappt kunde hålla mig och då fick jag för mig att jag skulle kissa. mer om det behöver vi inte berätta..

Allt jag kan säga är att vi hade super kul eftersom inne på klubben hade vi sprit som räckte för alla  men det söp vi oss fulla på själv. Jag förstår inte hur vi kunde sänka ner 2 flaskor vodka om inte mer och 2 champagne flaskor på bara 4 pers..
Vi var helt crazy.
Jag vet att Mirlinda kommer komma ut med en rolig film här på bloggen som kommer att sammanfatta hela kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: