Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hiss musik vol.1
Follow duvetinte


1 Intro
2. Musik som vi tror på
3. Tittar upp mot stjärnorna.mp3
4. Backar dig bror.mp3
5. Botten av glaset.mp3
6. Magen är mätt.mp3
7. Förlorade sonen (Aslan).mp3
8. När vi flyger.mp3
9. Va gör du.mp3
10. Allt som vi sagt.mp3
11. Hiss Musik (Outro).mp3

Min åsikt:

Jag har länge sett fram emot att höra musik med Aslan och jag vet hur mycket han har sett fram emot att komma ut med sin musik. För er som inte vet vem Aslan är så kan jag berätta att det är en kille som brukar köra i hop med JPS.
Jps slog till med låten ombytta roller och det går inte att glömma och där efter släpte han en tape som jag verkligen inte tyckte om.
Nu är JPS och Aslan tillbax med Hiss musik och jag måste säga att jag är förvånad för att det låter väldigt bra.
När jag hörde introt så bröt jag ut med ett skratt och tänkte vafan gör dom, men ett leende fick jag när jag hörde musik som vi tror på.
Jag ser en stor förändring och det är endast positivt eftersom varje låt blir bara bättre och bättre tills jag kommer till låt nr 5.
Låt nr 5 blev en snabb favorit för mig, varför? jo för att jag tycker den är rätt rolig.
Detta är underhållning på hög nivå, bra låtar och man får verkligen ett gott skratt!
Denna tape ska ner i min mobil så att jag kan fortsätta lyssna..

Tycker ni alla ska ladda ner den på en gång.
Direktlänk: http://www.getloose.se/hissmusik/hissmusic_vol1.rar

Hemsida/blogg :
Get Loose Official Blogg 2010

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: Ja det gör jag :)

riktigt härlig blogg



allt bra med dig i sommarvärmen?

/Shoppaholly

2010-07-07 @ 16:08:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

:D

2010-08-20 @ 23:00:51
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: