Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Din gata Del 1 Vem dissar jag öppet?
Follow duvetinte

När jag var med på radio i malmö så snacka vi om allt möjligt och vi kom in på massa beaf, överskattade/underskattade artister osv..  Eftersom jag vågar göra lite sjuka saker så tyckte jag det skulle va fett och dissa 4 artister, haha vilka dissar jag?
Vem är den artister som får väldigt mycket kärlek av mig?
HÄr får ni också en massa svar på era frågor!

KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT KOLLA PÅ VIDEO

Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se en del bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: