Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det involverar Eminem
Follow duvetinte

Satt och snacka med min syster på Skype inför min resa (om det nu blir av)
Sitter o väntar på att dom ska ringa mig från ambassaden och säga om mitt visum är klar eller inte!

Jag fick lite ideer tack vare vänner som tyckte att jag borde hitta lite rappare i Indien och filma, intervjua och göra något nice där. Vilket jag lätt kan göra, kan ju också snacka om svensk hiphop där!
Eftersom jag har en så grym syster så kommer hon sköta allt där borta! Sen berätta hon en sak till mig och hon nämnde EMINEM! ja, jag blev jävligt chockad och typ as glad!
Nu kommer ni undra vad det är jag snackar om, träffa eminem? eller vadå?? Nej jag kommer inte berätta något nu, det kommer med tiden!

Min syster lever livet i indien och just nu spelar hon in en film! Hon skicka mig denna låt, riktigt bra tycker jag!

Inte svensk hiphop, men detta gilla jag!

Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Shady.... :)

2010-08-20 @ 22:35:00
URL: http://justshady.com//
Postat av: ShadyBoy

Eminem!

2010-08-20 @ 23:01:27
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: