Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Desert Rose - Enter The Apes
Follow duvetinte

Desert Rose – Enter The Apes


1. Sweet Desert Rose (prod. Leontin)
2. Disturb My Neighbour
(prod. Mofly)
3. Keep On Pushin
(prod. Leontin)
4. Runnin
(prod. Leontin)
5. I Pulled Myself Up
(prod. Leontin)
6. It’s All Out There
(prod. Leontin)
7. Unity ft. Flex and Mango
(prod. Leontin)
8. Drink too Much
(prod. Leontin)


Min Åsikt.
Jag kanske är en hiphop bloggare men vem kan ignorera lite reggae musik? Inte jag iallfall och det kan jag garantera att ni inte kan heller. Sommaren är den perfekta tiden för lite skön reggae musik.  Leontin är en duktig proddare som jag haft kontakt med ett tag och måste säga att han är väldigt bra proddare.
Det är första gången jag lyssnar på Desert Rose, jag gillar det jag hör. Väldigt bra kvalité på låtarna måste jag säga. Tycker att alla borde ladda ner albumet, passa på när det ändå är gratis.

Ladda ner (direkt länk) genom att klicka HÄR



Hemsidor
www.desertrose.se
www.leontinproductions.se



VINN 2 BILJETTER TILL DÉJA VU GENOM ATT KLICKA HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: