Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Balkan Brigaden @ duvetinte.se
Follow duvetinte



Fick denna video skickat till mig för ett tag sen av Demir.  en av hans låtar pumpa vi under hela resan, ska försöka slänga upp den på bloggen när jag hinner. 
Det roliga är att jag vet inte hur jag tar denna rap, om det är en diss mot mig eller om det är bara en vanlig rap som han nämner mig.. haha frågade honom själv och han sa att det var en helt vanlig rap!

Ni får ta det som ni vill och oavsett så tycker jag att han är väldigt duktig! Synd bara att vi missa han i GBG

men mer info: myspace.com/murderdem
Kommentarer
Postat av: fredrik

Fett tungt, låter lite grann som parham :)

2010-07-14 @ 20:45:26
Postat av: Anonym

dehär e helt ok fan, bra rimteknik men totalt intetsägande texter utan en enda röd tråd, samtidigt en rätt monoton tråkig röst. Och att de skulle va en diss till dig å säga "för du vet inte som melika" är jävligt långsökt eftersom du driver en blogg som heter duvetinte.. trodde du att han menade att du inte visste eller? Dom flesta rappare skriver texter som om du pratade till någon, ofta en keffare rappare av nåt slag. Så därav, för DU vet inte som melika(duvetinte). Aja hajar inte varför ja måste förklara dehär för en svensk hiphopblogg-drottning.. Men tack för att du har din grind, man får sålla men ibland hittar man riktigt bra grejor här asså! word up!

2010-09-12 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: