Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2X Videoinspelning
Follow duvetinte

Snart ska jag dra iväg på en musikvideo inspelning! Ska möta upp Muster kl 13:00. Jag gillar dessa uppbokningar som görs ca 3 veckor tidigare! Fick ett mail om att sayen skulle ha musikvideoinspelning till låten Quiero tocar feat Pato Pooh och det dom ville att jag skulle göra var en Behind The Scenes.




Efter det så kanske jag drar och filmar Crome´s videoinspelning! Men det får vi se, fnns människor där som jag absolut inte vill se, men som sagt, vi får se helt enkelt!
Det är en as fet låt som inte kommit ut en, men jag har hört den iallfall!
Kommentarer
Postat av: L

kan man få tag på låten med sayen och pato pooh?

2010-07-19 @ 13:25:55
Postat av: Du Vet Inte

den går endast att köra på ituns och andra sidor

2010-07-19 @ 13:26:45
URL: http://duvetinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: