Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Visste ni.....
Follow duvetinte

Att jag dansa Bollywood förut?

Min syrra är sveriges grymmmaste bollywood dans artist, tro mig, hon e GRYM och en av dom största, men i mina ögon och många andra är hon den största och bästa!

Iallfall, nu har hon klippt ihop lite filmklipp från hennes dansgrupp och henne själv!
Det är jag som har filmat och hon har klippt ihop allt!

Jag har hand om syrrans föetag just nu, intresserad av att börja dansa bollywood? va inte rädda, skicka mail till [email protected]





Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilket roligt klipp ^^

2010-01-27 @ 19:18:51
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Katya

Hej var är de andra gruppmedlemmarna som var med förut?



Kram.

Katty

2010-02-23 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: