Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Fyfaaan
Follow duvetinte


Idag gjorde jag något jag absolut inte borde ha gjort, jag gick o köpte mig massa nya kläder fast att jag absolut inte behöver det, eller JO, jag behöver visst nya kläder. Det blev bla massa tröjor som kommer komma till stor nytta plus en jacka till våren!
Köpte massa annat också, men jag kände att efter allt jag vart med om o efter allt jag gjort så behöver jag unna mig själv med något nice!!!

Men just nu känner jag mig jävligt trött, men det var riktigt kul o komma tillbaks till skolan och vissa i klassen blev glada o se mig o gav mig massa kramar.
Kändes skönt.
Det jobbiga var att jag hade missat så mycket att jag inte förstod så mycket av det som hände idag, men min lärare gav mig sin bok och bad mig att läsa över helgen så att jag hänger med i svängarna, har ju inte köpt boken en eftersom jag inte visste något.
Men det handlar om ADHD.

Snacka med soc idag och blev riktigt jävla förbannad!!
Alla vet att jag jobbar med ungdomar och det är mitt dröm jobb, men när jag ser och hör att människor inte gör något så blir jag arg!

Men nu kan jag förstå varför folk har så mycket hat mot soc, dom gör absolut inget förens det är försent. Att tvångsta någon för vård krävs mycket, det spelar ingen roll om du har hotat din familj med kniv, Slagit sin egen mamma, gjort punktering på sina föräldrars bil, spolat ner mobiltelefon, slagt sönder en dörr, hållt på med kriminalitet och listan bara fortsätter.
Är inte detta tillräckligt? måste det bli värre för att socialen ska ingripa innan det blir försent?

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Nicenice med ADHD o grejer, du kan gärna hjälpa mig med vissa frågor ;)

2010-01-29 @ 17:45:47
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: