Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Unionen - Kolla från sidan och se hur fet den är
Follow duvetinte

 

 



01-unionen-intro
02-unionen-komma-upp
03-unionen-ray-fattar-texten-(skit)
04-unionen-lyssna
05-unionen-ldt
06-unionen-kvällskvisten-(ft-rick-skizzo)
07-unionen-ingen-emcee
08-unionen-ray-har-blivit-lovad-(skit)
09-unionen-mezmo-freestyle
10-unionen-nu-är-när
11-unionen-fundamentet
12-unionen-sen-kväll-med-swchääng-(ft-swchääng)
13-unionen-rappare-är-mat
14-unionen-ray-vill-ha-session-(skit)
15-unionen-somna-om-(ft-rayden)


Min Åsikt:
Jag fick denna mixtape skickat till mig ca 1 vecka innan den kom ut för lyssna, detta är inte min stil av musik men det fanns några låtar som jag tycker är bra!
Jag rekommenderar att ladda ner mixtapet eftersom det är helt gratis och det finns några bra låtar!!!
För mig är den lite för Enformig och jag gillar inte dessa onödiga traks som det står (skit) på, men det hänger ihop med alla låtar.

KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER TAPET!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: