Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - Finess
Follow duvetinte




hehe om All kärlek till Pato Pooh:
vrf hundar du så mkt efter finess?



Svar:
HAHAH, hundar? jahaaa gör jag?
Sist jag kollade så jobbar jag med Finess!
Så ni alla vet, jag jobbar med Finess och jag har gjort det ett bra tag.
Jag tror att man måste vara retarded om man inte har förstått att jag samarbetar med honom eftersom han gästbloggar hos mig och har tillgång till min blogg, han finns med på mycket av mina filmer jag lägger upp osv.. Listan fortsätter........
Jag har tagit på mig rollen som ”manager”. jag pushar honom och ser till att han gör det han ska, jag ger råd och har hand om reklamen, jag har hand om vissa grejer, men vi gör mycket ihop och det ända jag vill att han gör är massa sköna låtar, vilket han redan gör.  Men jag kallar mig inte för manager eftersom jag inte  tycker om att ha ett sånt ord på mig, men jag kallar han för min artist!
Kanske dubbelmoral, men så är det!
Han är inte bara en artist jag jobbar med utan han är en väldigt god vän till mig!
Så jag hoppas att du har fått ditt svar på din fråga!!!
Kommentarer
Postat av: Aluush

Bigups for melika&finess!! many blesses!! fuck 'em haterz! ;)

2010-01-14 @ 16:00:58
Postat av: Girly

Ja du man får många skumma kommentarer med en öppenblogg:P Men huvudsaken man vet sanningen själv

Kram Girly

2010-01-14 @ 16:49:54
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: B.

Håller med Aluush :D

2010-01-14 @ 20:41:16
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: neela shorty

fattar inte vf de ens kom på frågan :S de e annan sak om hon fjäskar o annan sak om hon jobbar med finess och är bra vän me honom.. vilken idiot du är att du ens tänkt på en sån fråga... haha..

2010-01-15 @ 00:28:17
URL: http://www.finest.se/shorty-precious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: