Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Iväg och träffa dessa grabbar
Follow duvetinte

Nu ska jag iväg och träffa dessa grababr för att göra intervjuer, street rap osv...
Fast att jag är jävligt stressad inför singeln så jobbar jag med bloggen! Är också rätt arg på människor som absolut inte håller sitt jobb och inte gör det dom lovar! Jag får bara mer på mig att göra!

Men jag klarar detta och jag kan se till att det funkar!!!

Nu låter jag er få njuta av två låtar från Chorizo Records

 

ställ en fråga om ni vill!!!

Ses sen!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

hehe joda visst är den:D

2010-01-06 @ 15:37:09
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: