Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God Morgon
Follow duvetinte

God morgon alla glada!

För mig är det morgon eftersom jag vakna för en stund sen!

Känner mig helt döööd men det var riktigt skönt och få sova ut och bara lata mig, men jag insåg snabbt att kl var rätt mycket och jag var tvungen att gå upp! Hade ett par missade samtal och sms..

Den första man hör ringa en på skype är min syster där efter är det Parham som ska psyka mig lite hahaha
Jag ska släppa en GRYM låt med honom och några andra sköna artister och han skulle skicka allt till mig.

Min pudding höll mig vaken rätt länge igår via skype så därför blev det en rätt sen natt vid datan!
Snart kommer tjejerna hit och sen ska vi dra för att ta lite bilder.

Ni visste väll att Parham älskar min blogg va??



Han tvingade mig att lägga upp denna video förut!
HAHAHAHH!!

Nä nu ska vi inte vara så taskiga!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: