Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Long time no see
Follow duvetinte

 

 

 

 



Tjena shooo zup allihopa!!!!

Längelängelängesen sist fyfan, men som sagt mycke har hänt och vi påbörjat ett nytt år!!

Varit spelningar både här i sverige och utomlands:)
Allt rullar verkligen på, och Melika jobbart hårt som fan med intervjuerna och en massa annat nytt som e på g
men det blir nog en överaskning för alla er läsare....

Som sagt mixtapet typ klart och kommer släppas i samband med min tredje officiella singel men berättar inte mer så,
eller jag kan säga att jgar ha feta gäster på dne låten,de personer jag ser upp till i rapgamet så de kommer bli fett och utan tvekan årets fetaste låt....
shout out to keion för de;)

Jafan de så mycke man vill skriva men blir nog bättre ifall jag tar lite i taget, men än så länge så sprider vi runt min nya låt förändring i samband me de nya året och jag har bara fått bra rkitik från folk från underground folk till rappare som petter osv.....

Så se till att fortsätta ladda ner den och sprid den vidare till din väns väns väns mamma u heard me!!

Hålle rpå med lite sidoprojekt inom musiken just nu och får bara in mer och mer beats så de kommer bli väldigt mycke skrivande för min!!

Dags att sätta igång nu men vi hörs imorn aight?? och glöm inte Melika ska vara med i sr metropol imorn så om ni är vakna vid den tiden lyssna in och checka de senaste nytt!!


Till nästa gång

Du tror att du vet men du vet inte


Finess


Dagens låt

Kommentarer
Postat av: Dennis

riktigt tung, "du vet inte"låten riktigt ! du har sjukt grymma låttexter ! jag diggar till max! har även gjort lite reklam på min blogg! check it out ! bless

2010-02-08 @ 21:48:55
URL: http://rapparesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: