Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände på Festen?
Follow duvetinte

Många frågar hur festen var och många säger att festen var grym!
Jag tror att festen blev lyckad!

Men mycket hände under kvällen.

  • Samma dag som festen var fick jag ett samtal av Sebbe "kartellen" och han ville bara säga att han skulle komma till festen en stund! Runt 22:00 tiden ringde sebbe och sa att dom var på väg!
    Det jag ville var att kartellen skulle vara där och det jag mest ville var att se kartellen live på min fest! Men sebbe kom dit med två vänner, en av dom hade jag träffat förr! Jag såg också hur folk kollade på dom helt shockade. Dom gick självklart runt med sina Katellen T-shirt, Förresten vart är min?
  • Sebbe skulle dra rätt tidigt men han ville köra en låt för mig på scen fast att det inte hade kommit så mycket folk! Han tog sig till scenen, greppade micken och körde låten Programrebellen. Jag blev så jävla glad, min önskan gick i uppfyllelse. Sebbe stod på scen körde en privat show och det gjorde folk förvånade!! Oj, jag hörde att klubben hade fått samtal innan om och blivit tillfrågad om kartellen skulle uppträda! Det råka hända så!
  • Runt 00:00 tappa jag min mobil i toan när jag skulle pissa och Deniz skriker torka den, stäng av den och jag fick gå runt utan mobil!
  • Tidigare under kvällen hade det kommit fram två brudar till mig och hälsat o sagt att det var mina läsare, jätte söta tjejer! Men på kvällen kom dom fram till mig och gav mig telefonen och det stod pusher på den! Yes, det var im your pusher bloggaren som ringde, eller en av dom! Riktigt trevlig person faktis!
  • Runt 00:30 började uppträdandet, tjejerna från Chori Chori gick upp och gav en GRYM jävla show!
  • Finess mörda hela klubben och folk var riktigt hypade
  • Byn clicken fick folk att hoppa upp på scen!
  • Chorizo Records hypade upp människor!
  • Min hemliga artist JPS körde min låt och sen fick jag en t-shirt av honom hihih. Men han var riktigt grym på scen!
  • Parham & Kaanquest kom upp på scen och överaska mig med en skön show! Kaanquest körde låten som han spela in för veckans artist och sen bjöd han upp Toffer och Finess för att köra Anthem låten!
    Lyckad uppträdande!
  • Där efter så tänkte jag att jag skulle få umgås med min sötnos, men nej det blev inte så för han o grabbarna gick för att "jobba" lite! Blev jätte ledsen för att jag kunde inte ringa sen när jag skulle hem eftersom min mobil inte funka! Men han kom till mig efter vilket gjorde mig glad!
  • Jag hade mina tjejer där och dom fakkade ur hela kvällen, träffade på gamla vänner och massa andra sköna människor!
  • Finns mycket mer och berätta! Men här är en del!


Många frågade vad som hände med Pato pooh och varför han inte uppträdde! Det hände en personlig grej för honom som jag inte kommer berätta o, men han har skrivit en ofentlig ursäkt på sin blogg iallfall som ni kan läsa om ni klickar här!




Massa felstavningar som jag får rätta sen ;)
Kommentarer
Postat av: ip killen.

Här kommer ip information om det elaka och omogna inlägget du fått http://en.utrace.de/?query=83.185.19.28 du behöver bara ringa till leverantören som vem som äger det:)

2010-02-08 @ 11:41:21
Postat av: FINESS FAN

NU ÄR JAG ARG NÄR FAN PÅ RIKTIGT KOMMER FINESS MIXTAPE UT?

BLIR GALEN SLÄPPS SKITEN NU MANNEN!!!

DU VET INTE SNÄLLA SÄG ETT DATUM.

Bless

2010-02-08 @ 13:12:01
Postat av: Zarah, ny gratisdirekt bloggare

nice blogg :)

2010-02-08 @ 17:57:46
URL: http://zarahs.se
Postat av: Fayya

Well well... verka som att du hitta oss

2010-02-09 @ 16:15:12
URL: http://bcuzwecan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: