Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tävling Avslutad
Follow duvetinte

i samband med UF rasta så har jag lottat ut liknande T-shirt som jag har på denna bild.
Nu har jag usett en vinnare.
jag tänkte att jag skulle välja en tjej denna gång som vinner denna tävling.

Vinnaren är :
mathilda söderberg

i mailet skrev hon:
Tjabba skriver ang, tröjorna du lottar ut, såg en asfet tröja med trycket  "one love one unity" och kände att den passa mitt tänkande, för vi alla är en värld,
one love

tycker att ni alla ska in på hemsidan och beställa t-shirt . dom är inte bara snygga utan dom e faktis jävligt sköna att ha på sig.
för att komma in på UF rasta, klicka HÄR
Kommentarer
Postat av: jessica ♥' din vän '

Tja du vet inte



Hur läget ? vad har du hitta på idag .:)?

2010-03-01 @ 17:54:46
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: