Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

just nu söker jag
Follow duvetinte



FESTFIXARE


Jag söker killar som tjejer som vill jobba med event!
Kommer starta upp ett projekt innom kort HipHip/R&B och har ett någorlunda intresse för svensk hip-hop, iallfall vara lite kunniga!!

Jag söker:

INGA PENGAR KÅTA & GIRIGA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!!!
Är trött på människor som endas tänker på pengar och vill bara ha mer o mer o mer. Kom ihåg, det jag gör är endas med kärlek och för att jag älskar detta och dom pengarna jag får in är endas ett plus, vilket är ett bra jävla plus haha

ni hittar flikien "kontakta mig" längst uppe i hörnet.
skicka en intträsse anmälan.

Du ska bo i sthlm vara över 18 år och seriös!

hör av dig snarats
Kommentarer
Postat av: nikos

kunde du inte göra det 10 november du blir jag 18 :( haha

2010-02-15 @ 22:41:32
Postat av: Anonym

tja snygging, haru lust att fixa min header? Du verkar vara grym på´re! Puss!

2010-02-16 @ 00:21:09
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: