Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Filmer från B-day festen!!
Follow duvetinte

Jag har haft kontakt med en kille som ville ha med mig på sitt radio och jag bjöd självklart in honom på min fest!
Det var riktigt kul och få träffa  honom.

Han maila mig nyss och sa att han hade lagt upp lite filmer!
Jag tänkte att ni kan passa på och se dom tills jag lägger upp mina filmer!

Ni hittar hans Blogg här


Byn clicken!

Chori Chori

Jag presenterar Finess och här får ni se Finess köra live och det är första gången han kör en exklusiv låt som endas har spelats i min blogg

Finess o Karim kör senaste singeln förändring

Byn clicken LIVE

 

Filmerna är filmade av Yacatchme

Kommentarer
Postat av: streetrap

va hände me chorizo records uppträdande?! vill se!

2010-02-11 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: