Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Exklusiv release: Parham P - 2 Fingrar Remix
Follow duvetinte





Det har gått ungefär ett halvår sedan Parham släppte låten 2 Fingrar för Fred
i samband med oroligheterna och demonstrationerna i Iran i somras.
Nu kommer en remix tillsammans med Medina (Alibi & Sam-E), Kaanquest
Hermanos Bernal och 2 i Styrka.


Jag älskar Originallåten, men remixen är lika grym den också! När Parham lät mig få höra denna låt innan den var klar visste jag redan då att den kommer bli tung! Detta är en väldigt fin låt och jag gillar verkligen hur lägger sina verser. Låten gör mig rätt känslig, speciellt på slutet vilket får mig o må rätt dåligt, men lyssna och ladda ner genom att titta på bilden här över!
Gå in på Parham.nu för att lyssna på mer musik.






Kommentarer
Postat av: Fitim

Riktigt bra! :)

2010-02-01 @ 12:02:18
Postat av: CHILENO

Så feeet remix. hermanos bernal dödar på spanska och grabbarna dödar på svenska. vilken låt. synd för de som inte förstår spanska.

2010-02-01 @ 12:44:48
Postat av: a

man kan inte ladda ner den?

2010-02-14 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: