Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens Skvaller: Parham P
Follow duvetinte

Eftersom Parham är min Veckans Artist så tänkte jag skvallra lite om honom!
När han var hemma hos mig i sthlm förra veckan hittade han ett gosedjur i min soffa som han tyckte väldigt mycket om!
Han börja leka med den och göra olika ljud, helt plötsligt börja han göra snuska sig och visa oss olika stälningar. Jag vet inte om han blev kär i den, men det kändes nästan som om jag borde låtit honom ta med sig den hem.
GÖR MAN SÅNT?
Aja, jag tänkte att ni skulle få se en bild på Parhams nya kompis!

♥Kärlek Parham hihihi! Så jävla bäst du e! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: