Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vi gjorde det ni kanske inte vågar
Follow duvetinte

Sa jag förresten att vi skulle tatuera oss igår?
Denix gjorde en sån FET tatuering igår som tog en sån evighet att kl blev så mycket att jag han inte göra min!
Kom ihåg namnet Basement ink för att det var där vi var kan man säga.

Men när jag och Deniz var på väg till Jaouli kom vi påen rätt kul sak o göra men då skulle vi båda göra det.
Jag älskar Eminem och har lyssnat på han i 10 år. Han är verkligen den BÄSTA rapparen enligt mig och jag skulle nog aldrig sluta lyssna på honom. Deniz älskar T.I men det vet nog dom flesta som känner henne. Hon dör verkligen för hans musik cilket jag kan förstå eftersom T.I är TUNG!

Så vad tror ni vi gjorde? Hon tatuera in T.I på sitt lilfinger och jag tatuera in M.M som står för Marshall Mathers.

Detta kommer bli kul för att folk lär sig "fan vad sköna ni e" "fan vad mobbade ni är" eller något!

Jag är fett stolt över min nya lilla tatuering, för den betyder mer en bara  eminem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: