Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Videoinspelningen gav mig vilja!
Follow duvetinte

Idag har det vart en lång och trevlig dag!
Har insett att tiden går jävligt sakta när man slutar röka!
Efter plugget hängde jag med min nya talang JCD, filmade och snackade om lite kommande grejer!
Där efter drog vi till Shazaam's videoinspelning som han hade!
Videon kommer bli så TUNG väl när den kommer ut! Päääm!

Jag insåg något.... Jag insåg att jag saknat fält jobbet, att stå o filma, snacka musik, träffa människor, jag har saknat ALLT det där!
Jag har vart borta från allt jobb i 4 månader, jag har försvunnit kan man säga.
En kille kom fram till mig idag när vi var på inspelningen som hade skickat sin musik till mig och ville presentera sig och jag blev skit nervös för jag visste inte hur jag skulle reagera eller prata.
Det kändes som om allt var nytt igen och jag vart lika "blyg" som jag var när jag började med det hela!
Men jag stod i 10 min o filmade en kille efter en annan kille som kicka något framför kameran, jag kände glädje och jag har verkligen saknat att vara ute och filma.
Jag tror att jag behövde dom 4 månaderna för att det har både fått mig att utveckla och det har fått mig att vilja fortsätta med det jag gör TROTS alla motgångar!
Jag älskar mitt liv och jag älskar min blogg!
Att kombinera privatliv och bloggen kommer fungera super bra med tanke på att jag nu har valt att ha ett privatliv!
Dessutom har jag märkt vad som gör att bloggen får mer läsare. Jag har märkt sen 1 månad tillbax vad som gjort att statistiken bara går uppåt o uppåt!

Men inspelningen gick skit bra idag och imorrn kommer jag att slänga upp lite videos och bilder! Sen kommer jag berätta om kommande saker som jag fick höra idag!



Nu ska jag sova! Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Orb

Soft, ser fram emot lite film!

Vad är det för video/låt som Shazaam filmar?

2010-12-10 @ 01:24:43
URL: http://illustreraddjavulskap.se
Postat av: Anonym

ja bott här i två månader och ska bo här i två år:))

hoppas du får en fin fredag!

2010-12-10 @ 04:54:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

nej jag jobbar kvar lite på distans.. min sambo är jeansdesigner på H&M och fick en bra utlandstjänst här

2010-12-10 @ 11:35:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

ja det är grymt:) SJUKT annorlunda, riktigt u-land men lyxigt på samma gång.. äventyr:)

Hoppas du har en fin fredag:)

2010-12-10 @ 12:35:41
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: