Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - Jag och min rosa hund
Follow duvetinte

Godmorgon alla morgon pigga!

Själv har man vart vaken sen kl 06:00 eftersom "k" skulle upp och jobba! Bläää, fick sova en timma mindre hahah! Skyller på honom om jag är för trött, fast vi gick och la oss skit tidigt och jag är faktis inte alls så trött som jag borde.

Gårdagen var rätt lugn, blev en myskväll hemma med mat, godis och film, fick INGET jort. haha skyller återigen på honom!
Men jag fick ett samtal igår, Jag blev erbjuden ett jobb som jag faktis tacka ja till!
Jobbet ligger däremot inte i sthlm och då måste jag flytta, men det bästa är att jag jobbar en vecka och sen ledig en vecka. Vill ju inte vara borta från "K" =)

Idag får jag mer besked om hur det blir!
Ska snart iväg till skolan och ha en sista föräläsning med Gunnar bergström och sedan få mitt intyg om att jag läst Kriminalitet som Livsstil! WohooW!
Ska hem efter skolan och troligen plugga lite och göra klart lite arbeten. Men vi får se hur det går.

Imorrn ska jag träffa en gammal vän och där efter ska jag en sväng för bi en videoinspelning, kommer nog inte vara kvar så länge, men ska för bi och kolla läget!
På fredga blir det utgång med tjejerna eftersom detta kan vara den sista utgången på väldigt väldigt länge!
På lördag kommer jag umgås med "K" och söndag kommer jag att lata mig!
Känns bra att ha klart hela veckan.


Men nu blir det kaffe och lite jobb innan jag åker till plugget

Idag bjuder jag på lite sjuka bilder men denna gång har jag med mig min rosa nalle som jag vann i Las vegas 2007
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: