Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag måste berätta en hemlighet!
Follow duvetinte



Jag har en hemlighet...... Jag måste dela med mig....... står inte ut med att INTE dela med mig........
Varför har jag lagt ut en bild på mig och fille från 2009 och en bild på mig och Aleks som togs i början på hösten 2010?
Kan någon svara på det ?
seriöst..... jag måste erkänna en sak, jag behöver lätta på hjärtat..

Asså jag tycker, asså typ, så där, asså fan det känns ju lite fel att säga det med tanke på att Ison & fille var dom jag "älskade" när jag var 17 år...
Okey, men jag ska komma till sakern.... Asså jag tycker att Fille & Aleks är typ, så där, asså ni vet, så där.....
rätt så, hmmm, mmmm, jaa men hur ska jag förklara???

ahahah snacka om att va uttråkad? Det jag vill komma fram till att jag måste säga att 2010's hetaste killar är.......
Duvetinte.se utnämner Fille & Aleks till 2010's hetaste svenska Artister just nu och med ordet Het så menar jag Snygg!


Ni ville ju veta efter alla dessa år (2 år)
Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. jag undrar om du kan ta reda på vad huvudpersonen i videon heter? killen med blå peak tröja ;) tack :D

2010-12-28 @ 20:43:33
Postat av: Anonym

bra smak melika ;)

värsta katterna ju yaoo

2010-12-30 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: