Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En halv dag med K.J & Kodie - Sovgott
Follow duvetinte



Känns som om jag är den ända som är hemma på en lördag kväll!
Denna helg blev väll som förra helgen, lite halvtråkig och "värdelöst". Jag hade väl ett eget val men jag är nog en väldigt "godhjärtat" människa som samtidigt går på massa saker eftersom jag inte ser det negativa i människor..
Som jag sa till K.J, du kan vara hur dum som helst mot mig, jag skulle endå förlåta!
Men blir jag arg, riktigt förbannad så skulle jag kapa kontakten på en gång utan att ens blinka!
Det händer väldigt sällan, hänt 2 gånger detta år.
Jag vill inte se den dåliga sidan på folk, jag ger 100 chanser och det är nog jävligt dumt av mig. I slutändan så är det jag som kommer må sämst!

Men sak i samma... Jag har inte slösat bort dagen utan jag har gjort något av den.
Var hemma och väntade på att tiden skulle gå och sedan åkte jag och träffade upp göteborgs bästa producent K.J som är i sthlm på besök.
Var i en riktigt nice studio ute på odenplan. Där fanns det en annan producent som jag inte mins namnet på och sen vad Kodie där.
Gjorde en intervju med K.J som jag blev väldigt nöjd med. Vi snacka om hans tape och om han själv.
Blev väldigt imponerad och han vet exakt vad det är han håller på med, en smart kille är vad han är.
Jag tycker han borde uppmärksammas MER!
Kodie berätta ett par ord om hur det har vart och samarbetat med K.J och om låten på plattan som kommer ut imorrn (söndag).
Jag och K.J satt nog för första gången och snacka om allt mellan himmel och jord. Fick en helt annan bild av honom. Jag berätta till honom att jag har godkänt i Matte A, B och C fast att det kanske inte syns i bloggen... Men han fatta hela grejen med varför jag skriver som jag gör.
Där efter drog vi till Burger king och åt en massa mat.. och där slutade kvällen!
Egentligen skulle jag ha träffat upp "K" men så blev det inte, utan det blev ett väldigt jobbigt och tråkigt samtal som gjorde mig frustrerad, arg, ledsen, besviken...
Det är första gången jag blev så förbannad som jag blev och emellanåt så fick han mig att vilja skratta för att han sa rätt roliga saker medan jag skällde. Jag höll mig riktigt mycket för att fortsätta vara arg och skälla på honom.
Tycker det var rätt åt honom att få en utskällning av mig :)
Men jag gjorde något dumt efter, jag gick o köpte cigg o rökte.... men sen gav jag bort paketet för jag vill inte röka mer...

Men men
Det var historian om dagen...
Nu ska jag ta och sova för imorrn ska jag göra en massa trevligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: