Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

"Bombattentat", Förort, Emilio, Medina, K.J
Follow duvetinte

Guuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag är trött, känner verkligen i hela kroppen att jag är trött..
När jag vaknade idag mådde jag inte alls bra, kände hur svag min kropp var och det ända jag ville göra va att spy! Jag tror att det kan ha med att jag rökte cigg igår (jag vet, jag bröt det) och drack vin!
Igår kväll när jag kom hem till Deniz var jag så arg och ledsen att jag klarade inte av det! Jag tog ett par cigg under kvällen medan jag hade nikotinplåster! Mycket hade hänt.. Men det är ingen bortförklaring!
När jag mötte upp Emilio och Robbin så kunde dom se att jag ville spy!
Men jag återhämta mig snabbt genom ett glas kolla och en massa roliga historier!
i Väntan på att Gbg producenten K.J skulle höra av sig så drog vi först och åt på en grill som ligger på hötorget. Emilio ville först gå på en Thai restaurang som jag rekommenderade på Drottninggatan men sedan tog beslutet att dra till Grillen. Efter att ha varit där drog vi för bi Venine och hälsade på... Under denna tidpunkt, från att vi var på grillen fram tills att vi gick ifrån Venine så hände det något utan det vi hörde var en jävla massa polisbilar, barnkåren och ambulanser!
Ni vi kommer till Hötorget så säger jag att en dag skulle jag gärna vilja följa efter en polisbil för att se vad som hade hänt och helt plötsligt ser vi 4 ambulanser. En brandbil åker för bi och ett flertal polisbilar fortsätter åka för bi oss och vi ser hur dom kör in på Drottninggatan. Vi följde efter för att se vad som hade hänt och när vi kommer till Olofpalmgatan (eller vad den nu heter) så ser vi hur det ryker och känner lukten av rök! Polisen hade redan spärrat av platsen när vi kom fram!
Vi träffar på den kända bloggaren Ana Gina som hälsade på Emilio och hon berättade att på andra sidan hade det tydligen vart en "självmordsbombare" och hon hade fått sätt kroppen. Vi skulle självklart dit och se vad som hade hänt! dom hade spärrat av halva Drottninggatan och poliserna frågade alla på plats om man hade sätt något!

Det var riktigt läskigt om man tänker efter, jag menar, TÄNK att detta händer i ens egen stad när man är där. Detta är sånt man läser bara i tidningen! Det var fullt med folk överallt och jag är så tacksam över att jag inte var där när det hände och jag är tacksam över att jag inte hörde något en det jag såg!
Tror jag skulle må fett dåligt av att se en död kropp på det sättet. Jag har redan fått gå igenom processen av att se en människa dö framför ögonen på en! Inte kul..

Men efter det mötte vi upp Emilios kompis och åkte vidare till mina trakter, vi åkte till Fiskis och träffade upp K.J som var här tillsammans med Medina!
Kom ihåg, allt detta finns på film!
efter ett tag åkte vi där i från och i slussen såg jag en tidning och den tidningen hette Facebook och handlade om facebook! SJUKT!

Aja, så här var min dag och nu ska jag faktis ta och sova! Har haft en hel rökfri dag och det känns SUPER JÄVLA BRA!
Usa resan blir nog inte en pga att jag inte har 8000 just nu. Men i sommar kommer jag åka dit!

Mer bilder kommer imorrn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

totalmissade det där bombgrejset men börjar läsa ikapp på lite sajter nu...

2010-12-12 @ 03:57:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: