Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sängen ropar... Sov gott
Follow duvetinte

Nu är det dax för mig att tacka för mig och sova!
Går upp mellan 06:00-07:00 varje dag, en timma spenderar jag varje morgon framför datan innan jag drar till skolan! Vardagar brukar jag sova mellan 5-7 timmar om dagen och det beror på vad jag gör!
Jag behöver ha tid för att gå igenom alla mail, blogga och göra mig i ordning...
Men från och med 18 dec kommer jag att köra ett 8-5 jobb och kombinera det med andra jobb!
Kommer bli en hel del förändring och det kommer bli massa annat jobb!

Ska försöka få lite sömn nu eftersom "K" kommer hit imorrn och ska sova här, behöver plugga också så han lär väll hjälpa mig med det..
Så imorrn kommer jag inte vara tillgänglig på något plan. Bloggen kommer att uppdateras som vanligt och mail kommer att kollas men jag kanske inte är så tillgänglig som jag brukar!

Jag har också märkt hur folk försöker "konkurrera" ut mig, eller ja, det dyker upp massaaa hiphop sidor och jag blir lika glad varje gång det kommer upp något nytt men jag måste säga det igen: INGEN kan konkurera ut mig, absolut INGEN...... Så lägg ner allt det här. Vi alla strävar efter en sak och det är att skriva om något vi tycker om o uppmärksamma svensk hiphop!
Jag har bloggat om svensk hiphop i snart 2 år, jobbat med dom flesta och gjort det mesta! Jag gör detta för att det är kul och inte att konkurera ut någon!

Nä nu ska jag sluta snacka massa skit och gå och sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: