Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sammanfattning av Februari 2010
Follow duvetinte

Hur såg det ut under 2010, vad hände? vad gjorde jag? hur såg det ut för duvetinte.se




Finess kom ut med en låt som handla om mig och min blogg

Parham & Kiano var på Besök i sthlm och bodde hos mig ett par dagar.

0-311bc01a45813fcf62ed5fb064fc2471.png

Första gången jag var med hos Ametist och fick sitta med under hela programmet, jag var super nervös och var rätt blyg av mig! Direktlänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/26700


Jag hade en fest för min blogg som fyllde 1 år. Hela lokalen fylldes upp, heta artister på besök och ett par uppträdande från Sebbe (kartellen) Toffer, Parham P, Kaanquest, Byn Clicken, Cr, JPS, Finess och Samboii.
en massa videos filmades, under kvällen och efter.
KLICKA HÄR FÖR ATT SE SAMBOII, STOR OCH DANNE DA COSTA SPOTTA NÅGRA RADER
KLICKA HÄR FÖR ATT SE SEBBE (KARTELLEN) UPPTRÄDA.
Chori chori, finess, Byn clicken, CR, JPS, Parham, Kaanquest LIVE



Parham P fick vara med i "veckans artist" och han gjorde en låt där han berätta om vem han var och duvetinte nämndes.



En intervju med Labyrint gjordes och det var inte meningen att det skulle bli på video. Det var då jag började göra fler o fler intervjuer på videos.
Kass kvalite, men det var endå en digitaljamera jag använde då. Direkt länk:
http://www.ubetoo.com/duvetinte/27158




Exklusiva låtar släpptes
SMS Music - Du & Jag by duvetinte

Exklusiv släpp med kartellen, Alpis & Dalenbarn


Exklusiv släpp med kartellen


Exklusiv släpp med kartellen & Aki


Åkte till Malmö och hälsa på min vän Sia och började med inspelningen till En resa genom hiphop sverige..
Dit åkte jag i slutet av Februari så bilderna kommer upp i inlägget där jag sammanfattar Mars månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: