Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sammanfattning av April 2010
Follow duvetinte

Hur såg det ut under 2010, vad hände? vad gjorde jag? hur såg det ut för duvetinte.se


Släppte video från besöket i Göteborg
Direktlänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/29766



Hade en FET jävla tävling med Topstreet på facebook!


Var i Malmö igen och hälsa på Crome och Bobby, men filmade en massa till "en resa genom hiphop sveirge"
Bärbara datan gick sönder så jag köpte en ny data.



Var i Växjö med Bobby & Crome


Släppte låtar:
D.T & Sindri Ft crome



2 i Styrka dissade mig på en videoklipp


Jag las in på sjukhus för att operera mina njurar!



Mirlinda började jobba med mig och bloggade samtidigt och Kam började gästblogga hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: