Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Så blev kvällen + ny video från Labyrint
Follow duvetinte

Har ni någon gång vart överdrivet hypad och planerat något i flera dagar som blev helt annorlunda???
Det var jag med om idag!
Jag hade sett fram emot denna dag hur länge som helst, men vad händer? jo, allt jag hade förväntat mig blev till något jag INTE hade förväntat mig, denna gång något mer negativt!
Förutom att jag är sjuk så gick jag inte umgås med alla jag ville umgås med och jag fick inte fira denna dag som jag ville!
Idag var det en sån stor dag för mig att jag tror INGEN kan förstå hur stor denna dag har varit!
Jag tror alla som tagit studenten, fyllt 18, 20, 25, 30, gift sig och vunnit pengar vet vad denna dag betytt för mig!
Idag avsluta jag något jag påbörjade vilket jag aldrig i mitt liv har kunnat. Spelar absolut ingen roll att jag inte fått hela diplomet men att jag har klarat av något så stort och sedan fått dröm jobbet har en betydelse!
Humöret försvann nog när jag kom hem efter skolan och insåg hur sjuk jag egentligen var, humöret försvann mer när 2 av mina vänner inte kunde komma, humöret försvan mycket mer när inte "K" hörde av sig.
Men jag ska inte ljuga o säga att jag inte haft kul för jag har haft det super trevligt med Deniz under våran romantiska middag på Två fram tills Samantha kom in i bilden och börja berätta om hennes sjuka historier.
Jag försökte skratta och försökte ha trevligt, tjejerna försökte övertala mig att gå ut, men jag orkade verkligen inte!
Jag fick iallafall äta god mat och umgås med två vackra och underbara tjejer som jag verkligen tycker om!
Tegel ska jag ha en dejt med på måndag. Hon och jag ska göra något mysigt då istället :)

Tack till Deniz och Samantha för att ni är riktigt underbara vänner som jag uppskattar verkligen.
Hoppas ni har det roligt med vad ni en gör!
Måste påpeka att dom här två tillsammans skapar kaos och dom är väldigt speciella haha

 

Jag borde ha följt med ut eftersom jag kom på att Jacco är i sthlm och hade tidigare under dagen hört av sig när han var på väg till S-town.
Tyckte lite synd att han var framme när Ametist hade avslutat radio programmet.
Ville ju festa med han igen, hade kul sist!
Såg också att Labyrint hade kommit ut med en ny video till låten Hat!
En väldigt enkel och skön video. Jag blir lugn av att kolla på den... Inte värsta videon direkt men jag gillade att den var enkel. Måste lägga till att jag gillar att dom lagt in lite live klipp.

 

Men nu ska jag sova!

Sov gott alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: