Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Min dag idag
Follow duvetinte


Det bästa jag vet är att få sova 9 timmar utan att behöva vakna en enda gång! Gud vad skönt det var!
Gick och la mig väldigt tidigt igår och sov som ett barn!
Tror verkligen att jag behövde det, idag känner jag mig mycket friskare vilket är bra för då kanske jag hinner göra massa kul.

Ska snart ringa Producenten K.J som är i sthlm just nu, ska se om jag skulle träffa upp honom idag . Han släpper ju sitt mixtape imorrn och jag tror att Kam kommer slänga upp en recension idag om skivan... :)

Men först ska jag städa hela mitt rum och sen får jag se vart tiden tar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: