Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Läggdax, lämnar er med detta
Follow duvetinte


Känner att det är dax för mig att sova men innan jag gör det så behöver jag skriva av mig om saker o ting för att kunna gå vidare och sova, måste välkomna morgon dagen!
Skolan har gått super bra och där har det inte vart några problem över huvud taget! SKÖNT!
Många som ringt idag och telefonen har vart i full gång fram tills kl 15:00 för då ringde jag upp Adoo och det samtalet avslutades strax innan kl 18:00
Jag har vart bekant med Adoo i 1 år och vi har aldrig haft super super bra kontakt utan det har vi fått med tiden! Efter lite händelser som hänt i hans privatliv och med lite kunskaper jag har så satt vi första timman och pratade om lite mer viktiga saker som jag tycker är allvarligt! Dom andra två timmarna snacka vi som om vi var två små tjejer haha!
Nä men vi snacka mycket om musik och bloggen om framtiden och om lite nya planer! Men egentligen fatta jag att vi snacka så pass länge!
Men vi prata faktis om alla möjliga människor, musik och massa jobb och vi kom fram till så grymma grejer. Fick via telefon höra en kommande låt som han gjort tillsammans med Finess!
Det var kul och höra hur han såg på mig och hans peptalk satt riktigt bra! Jag tackar Adoo för 3 bra timmar men jag har fått till uppgift att göra en super viktig sak imorrn! Får inte glömma!

Sen har jag spenderat tiden framför datan med att kolla på Step up 3 som jag skrev i ett tidigare inlägg!
Känner att det är mycket på G nu och det känns faktis väldigt bra, jag har saknat lite av blogg "jobbet"
Men jag är i en förvirrad fas!
Imorrn ska jag på Videoinspelning och på Lördag ska jag på videoinspelning. På lördag ska jag också göra intervju med en artist från Malmö som kommer på Besök! Mycket som ska hinnas på lördag dag innan jag träffar min sötnos.
På Fredag blir det en fet jävla utgång med tjejerna =) NAJS!

Men nu ska jag faktis ta och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: