Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

just nu
Follow duvetinte


Sitta hemma hos Jaouli "Finess" just nu och bestämmer hur mina två nya tattos ska se ut medans Deniz bestämmer att nästan göra 3 st haha!
Mycket på G.

Efter massa om och men så har jag bestämt mig att ändra hela bloggen. Nu ska det ändras och det kommer bli till något roligare och bättre! Börjar bli lite trött på saker och ting och dessutom kommer jag att vara borta från sthlm varannan vecka. Har fått jobb på Gotland och kommer att pendla fram och tillbax.. en vecka i sthlm och en vecka på Gotland, så kommer det se ut för mig ett tag framåt..

jag kommer göra denna förändring från och med NU och där med kommer jag att välja ut alla vinnare i förväg till julkalendern men ändå lägga upp dom dagligen pga att jag måste skicka iväg allt denna vecka. Annars kommer alla presenter komma försent..
Hoppas ni förstår det.

jag har kommit dit jag vill komma. Nu tar jag steget vidare, nu går vi vidare i livet.... och det är inte bara blogg och svensk hiphop. Jag kommer att sikta mycket högre, mycket mycket mycket högre en detta...
Bara att se och vänta..

hahahha lite läskig bild


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-13 @ 21:46:44
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: