Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

jag fikar, vad gör du? nya äventyr
Follow duvetinte


Hej mina trevliga och söta läsare

Hoppas ni har haft en super trevlig dag för det har jag.
Var precis på videoinspelning med Finess, han tvinga mig och spela en arg brud som skulle skälla på honom... Jag som är så snäll?? Gick inte så bra att vara arg, men jag gjorde mitt bästa.
Nu sitter jag och fikar med Carlthomas King, här snackas det hemligheter, skvaller och sånt som vänner brukar göra.. Han är en stor inspirations källa så det han gör just nu förutom att prata i telefon är att ge mig 1000 olika ideer, ideer om hur jag ska kunna fortsätta underhålla er..
Bra ideer fick jag iallfall! Blev en chailatte för min del, jag är ju förkyld så man måste ta det lite lugnt...
som det ser ut så ska vi strax iväg till bondegatan för att se lite sköna rappare.... Men nu ska jag fortsätta fika och snacka skit..



Puss heejjj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: