Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag ba, du ba, dom ba, vi ba
Follow duvetinte



När man minst anar det så kommer det, ni vet, det man vill ha..... Här om dagen när jag satt o kolla igenom mina mail så hoppades jag på att få skriva om en låt som man inte kan sluta lyssna på.
Sist jag ladda ner "svensk" hiphop var K.J's mixtape som jag har spelat sönder men helt plötsligt efter att kollat igenom mina mail på Facebook såg jag att min vän hade skickat denna låt och först tänkte jag "vad är detta skit" men sen när jag kolla videon och hörde beatet så kände jag en liten glädje i min kropp, lite hopp om grym musik!
När första versen kom så kan jag garanetar att det fanns människor som kolla på mig eftersom jag sitter och diggar till detta hahah..
Låten var riktigt jävla fet och jag gillar hur dom har blandat in sthlms-syndromet i det hela för det där passa till hela låten. Videon var en klass för sig och jag såg en glimt av "Bedroom"
Bra jobbat till alla som är delaktiga i det hela....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: