Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Inte idag men på söndag!
Follow duvetinte

Tyvärr kommer jag inte lägga upp vinnaren på julkalendern idag eftersom jag kommer lägga upp Fredag - Lördag - Söndag tillsammans!
Allt kommer upp på söndag!

Just nu kl 15:00 kommer det hända massa grejer på SR metropol så missa inte det!
För Shazaam kommer berätta något om en FET jävla grej som händer på Torsdag! Jag kommer att vara där på plats och dokumentera hela händelsen!
Blev förvånad när jag fick höra om det... Nyfikna?? lyssna på Sr metropol så lovar jag er att ni kommer få veta det snart!!!
Bloggen kommer uppdateras med feta videos och feta bilder. Jag är däremot inte hemma så allt är förinstält med tane på att jag kommer att vara och jobba sen träffa upp min klass och där efter ska jag till Bedroom och festa som aldrig förr, vilket jag tycker att ni också ska göra OM ni är 23+




Kommentarer
Postat av: Alina

Allt bra idag sötnos? =)

2010-12-10 @ 15:51:17
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: