Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

innan jag lägger mig
Follow duvetinte

Fan det här går ju hur bra som helst. Blogga på nätterna och jobba på dagarna. Jag börjar fundera över när jag kommer gå in i väggen...... när blir jag utsliten av detta???

Vad tror ni?
Allt jag väntar på är min nya hemsida, när den är klar så kommer det inte vara några problem för då kommer jag kunna utan problem, vart en i världen jag är kunna uppdatera er med det senaste plus att jag kommer ha ett par till runt om kring mig! Då kan jag göra dom två sakerna jag vill göra....
Jag har också kommit på en liten lösning till dokumentären och jag kommer faktis att spåna på det om drygt 2 veckor på hur jag ska göra... Har en jävligt bra lösning på det. Men jag återkommer om 2 veckor.
eftersom jag jobbar som jag gör så kommer ALLT att underlätta för mig och jag kommer få kunna göra exakt ALLT jag drömt om att få jobba
Jag älskar mitt jobb och jag älskar mitt liv, alt är perfekt just nu... Jag har bara ett par saker att göra så kommer allt vara mycket bättre!
Jag har skapat upp mål i livet och väldigt roliga saker jag ska göra. Jag har fått så stora möjligheter att det skriker om det!
på Onsdag kväll är jag hemma i sthlm igen i ett par dagar och den tiden kommer jag umgås med min familj och mina vänner, det är ju trots allt nyår...

jag har ju det trots allt det rätt bra här
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: