Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hej hej hallå
Follow duvetinte


Goddag mina trevliga läsare!

Skönt det är och få vakna sent, men jus n känner jag en liten liten stress hehe!
Tänkte att jag ska sätta mig nu och klippa intervjun jag gjort med K.J. Ska ta o lägga upp den idag så att ni alla lär känna mannen bakom K.J !
Visste ni att jag är typ den ända som fått göra en video intervju med honom? han brukar inte göra sånt.
Tuunngttt!
Men jag lova han o lägga upp det så fort jag kunde och jag brukar alltid hålla det jag lovar!

Vinnaren av Julkalendern kommer bli lite försenad idag, men den kommer upp!
På måndag kommer jag posta exakt ALLT så att ni får dom i veckan...
Tyvärr har mitt privatliv kommit i vägen för jobb ochså kan det gå!

Snart kommer Kam att blogga lite extra och det tycker vi om.

Men nu ska jag ta och börja klippa ihop detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: