Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Han spökar i mina drömmar och det är jobbigt just nu!
Follow duvetinte


Jag känner hur hela jag lider av humörsvägningar! Men det är inte konstigt, i och med att jag slutat röka så får man abstinens besvär!
Just nu känner jag mig Glad, Arg och ledsen samtidigt, det finns olika anledningar till det!
Under 1 veckas tid har jag drömt riktigt jobbiga drömmar. Jag har drömt om den personen (nämner inte namn) som jag en gång kände väldigt bra!
Jag fattar inte hur denna person kan komma in och förstöra mina underbara drömmar jag har på nätterna! För ett tag sen så kom jag och tänka på honom när jag var ute med min bästa vän och jag har verken sätt eller pratat med han på 3 år!
Nu dyker han upp i mina drömmar och på något sätt spökar och i mina drömmar så vill han inte prata med mig eftersom jag "smutskasta" honom för 2 år sen. Inte konstigt! Men hans flickvän och jag kom skit bra överens och sen ville jag ställa honom några frågor och han vägra prata med mig!
Det värsta av det hela var att jag drömmer att hans familj dör vilket är hur jävla hemskt som helst och att han själv blev värsta missbrukaren och att han helt plötsligt var i min lägenhet tillsammans med NA (anonyma narkomaner) som en i min klass hade hand om!
Det hände mer saker som jag inte kan skriva om, men det var riktigt hemska händelser och jag ställde frågor som jag aldrig fick svar på!
Jag hatar det här med drömmar och jag hatar verkligen att denna person dyker upp i mina drömmar för jag vill inte ha något med personen och göra! Jag blir arg och ledsen på samma gång, men det kan också ha med att det närmar sig till en väldigt tråkig händelse som hände för ett par år sen! Jag vet inte... bläää mår bara illa när jag tänker på det

Fett jobbigt! 

Sen känner jag mig självklart Glad för att det finns så mycket och vara tacksam och glad över! Jag har vart rökfri i 4 dagar typ och det känns skit bra, att jag ska göra en fet tatuering imorrn......  Nä men det finns saker jag kan vara riktigt glad över!
Att sluta röka var svårare en vad jag trodde!

Men jag behövde skriva av mig lite och dela med mig av detta för jag mår fan bättre när jag får ut massa skit!
Nu ska jag sova och imorrn ska jag till skolan och sen träffa Deniz!

Men njut lite av Eminem. Han gör mig alltid glad med sin musik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: