Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godnatt + Ny musik
Follow duvetinte

Jag har återgått till nattbloggandet...
det verkar vara på nätterna jag har tid att sitta vid data innan jag går och sover men eftersom jag inte vet exakt vart i huset jag kommer att vara i så kan jag inte garantera att jag alltid kommer att kunna blogga och därför är det jävligt skönt att Kam finns som bloggar så bra.
Jag trivs rätt bra här på gotland och det känns otroligt bra att få jobba här. Jag känner att det fattas en enda sak i mitt liv och det kommer jag gå efter när jag är tillbax i sthlm UTAN stress!
Det finns mycket jag insett också som jag behöver göra och det kommer jag sakta men säkert utföra...
Men jag kommer vara i sthlm under nyår och nu har vi redan tagit beslutet över vart jag och mina flickor kommer att fira... Självklart kommer vi vara på sthlms hetaste klubb och där kommer Ison & fille att uppträda, vi är där om allt går enligt planerat
Men onsdag kväll ska jag vila, torsdag under dagen ska jag vara i stan och förhopningsvis ska jag träffa min ungdom och på kvällen ska jag ut och äta med en bekant ;) haha
På fredag är det fest!
Dom kläderna jag kommer att ha på mig kommer vara så jävla heta, ska bara se till o hitta mig ett par passande skor!




Ny låt från Chooti och jag är glad att han släppt en ny låt fast jag måste tyvärr säga att jag personligen inte tyckte om låten. Fast om jag lyssnar på den ett X antal gånger så kanske jag börjar gilla den, men det finns något som jag stör mig på men kan inte sätta fingret på det. Kan väll vara för att jag inte tycker att detta är hans stil eller att han rap inte är bra under vissa ställen. Däremot så gilla jag beatet och rappen till och från, refrengen gilla jag och när man till o från hör beatet....



Vad tycker ni

Kommentarer
Postat av: amanda ♥

godnatt =)

2010-12-27 @ 23:40:17
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: