Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - vad ska jag säga
Follow duvetinte



Godmorgon!

Man kan väll säga att jag försvovit mig, men jag ska endå till tandläkaren strax så jag missar väll inte så mycket av skolan.
Känner mig jävligt seg i kroppen fast att jag inte gjorde så mycket igår!
Idag ska jag träffa upp en av vinnarna från julkalandern som ska få sitt pris och sen ska jag träffa upp JCD och dra på Shazaam's videoinspelning! Tänkte att jag skulle förbi där en snabbis och kolla läget!
Ska ta lite bilder o filma så att jag kan lägga upp det i bloggen!
Händer inte så mycket idag!

Men hoppas ni mår bra och har det bra!



Dagens Outfit
Mössa - Indiska
T-shirt - Indien
Tröja  - Gina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: