Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - Radio X 6
Follow duvetinte

Godmorgon alla där ute!


Vet ni vad det värsta är med att vara förkyld? det är inte att hosta utan det är att vara snorig.... bläää..

Vaknade upp av att jag inte kunde andas och var tvungen att snyta mig var och varannan minut!
Men men.
Ska strax till skolan, det är min sista dag och det känns väldigt bra.

Jag trodde aldrig att jag skulle klara av detta.
2007 när jag föll i en grov depression trodde jag att mitt liv var över, men tre år senare så står jag här, driver en fet blogg och är utbildad Socialpedagog.

Hur bra är inte det på en skala?


Inte nog med det utan jag har fått ett heltids jobb, jag kommer att pendla Sthlm-Gotland ett tag framåt och jobba på behandlingshem. Kommer jobba med familjeutredning samt ungdomar.
Det känns helt underbart, kan inte beskriva känslorna.....

Självklart ska detta firas och det kommer jag göra ikväll med mina nära vänner.
Ska ut och äta med mina favoriter men jag tror inte jag kommer orka att festa ikväll så jag vet inte om jag kommer att dra till Bedroom. Men för er som vill festa måste till Bedroom ikväll..

Men jag önskar er alla en underbar dag vad ni en gör.

Förresten, igår fick jag sms av en tjejkompis jag bodde ihop med förut och hon berätta att Åhlens City (sthlm) har blivit bombhotad och det hade hon fått veta av en vän som jobbar där. Jag kollade upp detta och hade hade tydligen vart sann men Säpo konstaterade att det var ett falskt meddelande.
Jag vet inte vad jag ska tro på, men oavsett så tycker jag att ni alla ska vara extra försiktiga idag när ni vandrar om kring ute i stan för det sägs att det kan vara vilken dag som helst kl 12:00.

Men idag ska jag förbi en kärleksattack på svensk hiphop, fick en inbjudan av Ametist att komma dit och fira sista dagen av sesången, det kommer tydligen att vara ett 20 tals andra sköna hiphop människor!

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM!!

Detta är både från morgon programmet och En kärleksatack




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: