Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - mycket som händer
Follow duvetinte

Godmorgon alla där ute!

Inatt blev det inga många timmars av sömn.
Igår efter jobbet drog jag hem och gick inte och la mig förens 2 i natt!
Fört vakna jag vid 4 och kunde inte somna, pilla lite på luren tills jag blev trött, började drömma om min telefon också haha...
Sen väckte klockan mig 05:30, då var det dax att ringa sötnosen och vecka honom. Skönt att han redan var vaken eftersom han gick och sov rätt sent inatt!
Mamma kom in på rummet kl 07:00 och sa hejdå till mig och jag var skit otrevlig och jag mins att jag sa något dumt!
Hon ville bara pussa mig och säga hejdå eftersom jag åker iväg ikväll...

Men idag ska jag packa klart, ladda luren med en massa skön musik och datan ska vara full med Filmer... Har packat ner böckerna så att jag kan plugga lite på vägen till Gotland!

Många har frågat mig hur jag kommer att göra med bloggen....
Kam som har bloggat här i 9 månader kommer att blogga extra mycket och uppdatera er med det bästa från den svenska och Amerikanska hiphop scenen! Han är musikexpert och han vet exakt vad han håller på med!
så bloggen kommer att uppdateras, oroa er inte fr det!
Min blogg lever 24/7!

Ni kan fortsätta maila musik för att Kam kommer hålla koll på mailen!

Men igår spendera jag tid med mina två älsklingar, Tegel & Melvin! Fast att jag var så tankespridd som jag var så var det otroligt skönt och träffa sin bästa vän och bara få vara!
Träffade på en trevlig läsare som kom och hämtade sitt Pris!

Jag och Melvin för en månad sen! Han är världens sötaste unge! När jag ser på Melvin så blir jag lite sugen på att skaffa barn, nu lär mamma hoppa av lycka, men faktis, jag börja känna att jag skulle faktis kunna tänka mig att ha en familj! Hahah!!!




Men nu ska jag börja fixa allt inför resan och sen vänta på att "K" ska höra av sig så att jag får se honom innan jag åker bort :( saknaaaarrr... bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: