Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte


Godmorgon alla där ute!

Känner mig lite stressad och rätt dålig idag!
Helgen var inte den bästa, men det har hänt både roliga och negativa saker!
Jag befinner mig just nu i en rätt kompliserad situation som jag inte vet hur jag ska hantera!
Men sak i samma..

Idag har jag jävligt mycket att göra, så här ser min lista ut:

  • Tvätta
  • Städa
  • Välja dom sista vinnarna
  • Packa
  • förblogga
  • Åka till posten och skicka packet
  • Träffa Tegel
  • Träffa 2 vinnare från julkalendern
  • Jobba på Grottan i spånga
  • kanske träffa "K"
Det där är vad jag kommer på just nu! Jävligt mycket..
Men jag har börjat tvätta nu, så det kommer ta drygt två timmar, men medans jag väntar på att det ska bli klart kommer jag börja packa.
Men jag hinner nog, bara ta ett ljupt andetag så går det!


Kommentarer
Postat av: sarah

hej Melika!



Tänkte bara höra, måste man maila in sin mail vaaarenda dag elr har du en lista av alla som mailat in som du lottar ut luckorna till?



Peace



Sarah

2010-12-22 @ 01:24:05
URL: http://www.stanza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: