Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte


Godmorgon mina underbara läsare!

Gud vad jag har sovit bra, jag sov nog 9 timmar i natt! UNDERBART!
Jag tog av nikotinplåstret igår för att försöka sova utan den och det gick super bra!
Nu är plåstret på så att jag inte får super mycket abstinens!

Ska strax till skolan, super!
Jag börjar små tveka om att tatuera mig eftersom jag fortfarande inte kommer på exakt vad jag ska göra och vart på kroppen jag ska göra.... vi får se vad som händer :)





Känner mig på lite skoj humör hahaha...
Lägg märket till min feta Kurtis blow affish på dörren...

Men nu tänkte jag lägga upp en av dom fetaste låtarna just nu, Dre dre, Snoop Doog & Akon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: