Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte

Godmorgon mina underbara läsare!

 

Känns bra att ha sovit 8 timmar och haft lite halvkassa drömmar!

Jag har dom senaste dagarna haft lite halvkassa drömmar, men det spelar ingen roll för jag mår bra och har det bra :)

Ska strax iväg på en as fet utbildning och när jag kollade upp hur mycket den låg på så var det runt 15 tusen. Ser fram emot tre dagar av kriminalitet!

Finns väll inte så mycket mer som händer denna vecka, det är ju trotts allt måndag och jag har inte alls bestämt hur min vecka kommer att vara!

Allt jag vet är att jag ska träffa min ungdom, träffa upp gårdagens vinnare, träffa min vän Hakeem, festa med Deniz & Tina och träffa Johnny min designer. Det är lite saker som jag måste göra. Sen blir dfrt en massa plugg!!

Känns bra och vara jag!

 

Tänkte att jag skulle bjuda på några bilder. Så här ser jag ut, på med mössa, ingen smink, en vanlig tröja och halsduk! Kaffe och kakor i min hand!

Önskar er alla en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: